Referenties

ASML

Piet-Hein Christis: “Within the ASML IT department we aim to improve the quality of work – every day. As part of this we organize IT Quality Days on a semi-annual basis, focusing on Quality related topics.
The central theme for the May edition (2019) of the IT Quality day was: User Experience / Voice of the Customer
There are many technical things we can do right but it also needs the right personal touch and consideration of the human factor over and over again to get satisfied customers.
In order to help us to broaden our horizon on “User Experience” we contacted Maarten to facilitate the start of the IT Quality Day. Maarten gave a very interesting and inspiring talk on hospitality principles and how we can use these while interacting with our internal IT customers.”

Unilever

Mark Weetink: “Maarten is in staat gebleken om onze Field sales teams te prikkelen, uit te dagen en betere resultaten te laten behalen. Hoe? Door zijn onconventionele houding en onuitputtelijke bron aan kennis van de horeca markt. Voeg daar Maarten zijn passie en energie aan toe en een succesformule is aanwezig!”

Hotel Restaurant Grand café ’t Voorhuys, Emmeloord

Twan Hakvoort: “Fantastische training over gastvrij blijven ondanks de modernisering in ons bedrijf. Een wijkloper met een handheld heet in 1 keer een handHELD en een handHELDIN! Onze medewerkers vonden het top. Energie, kennis en enthousiasme in 1 training. Dat vroeg ik en dat kreeg ik.”

Restaurant Blauw, Amsterdam & Utrecht

Henk van Hees: “Maarten wist iedereen continu te boeien met zijn verhaal. Hij vertelt vlot, op humoristische wijze, en kan perfect een brug bouwen tussen de visie van de gast en die van de bediening. Je merkt dat hij veel ervaring en mensenkennis heeft. Hij liet het team actief deelnemen aan de training en kwam met verrassende inzichten, zowel voor de gastvrijheid als de upselling.”

Golfexploitatiemaatschappij De Lage Vuursche B.V.

Arnoud de Jager: “Ik ontdekte de flair maar ook ongepeperde directe benadering van presenteren en spreken van Maarten bij een congres. Nadien verzocht ik hem direct om voor alle personeel van Golfsociëteit De Lage Vuursche een powerspeech te houden. Met als doel klantvriendelijkheid/hospitality toe te lichten en aan teambuilding te doen. 34 medewerkers (greenkeepers, medewerkers bediening, players assistants, management, receptiedames, stewards, koks en personal trainers werden op een positieve wijze op scherp gezet. In een keynote van een klein uur nam hij ons mee in de verrassende wereld van gastvrijheid, en wat er kan worden gedaan om leden en gasten te verrassen. Maar ook hoe onderling in teamsfeer tot hogere prestaties te komen. Wat gaat er goed? En wat dienen we ons aan te leren? Vervolgens werd en wordt het zaak om een en ander in de praktijk te gebruiken op de dagelijkse werkvloer. Ik ben blij en trots dat Maarten een aantal uren met de staff van ons service- en kwaliteitsgerichte bedrijf heeft willen doorbrengen.”

Vinden begint hier

Winkelwagen