De laatste stol
In 1998 liepen mijn huisgenoot en ik vanuit de Hoge Hotelschool Leeuwarden stage in Amsterdam. Hij bij het Amstel Hotel, ik bij Holland Casino. Beide kregen we een kerststol als kerstgeschenk en omdat we er geen twee op kregen, besloot ik die van mij naar onze onderburen te brengen, die het niet zo breed hadden. En zo begon een traditie.…

